?

Log in

defective [entries|friends|calendar]
m a r g a r i t a

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

all i see is your reflection. [23 Sep 2004|06:26pm]
hi.

i'm hungry:O!.


woah. i'm ALWAYS hungry.


yea. and so. IM COOL. actaully i THINK i'm cool. but yea.

today was pretty cool:). i went to school (duuh). and well science was really gay because our teacher was going on aobut some crrap. and yea. then french was alright. i kept calling darren a fag:) then lunch. which was kinda weird. because i didn't really sit with who i normally sit with. i sat with me "asian friends" i dunno. its different with them i'm always like talking an knowing whats going on. and sometimes it seems with other people i feel insignificant and what not. i'm not going to say taken for granted because it seems like i'm not even taken for anything
but yea. maybe i'm imagining things =/. even though that i doubt. but whatever..

i guess.

<3margarita.

COMMENT IF YOU CAN READ THIS ON YOUR FRIENDS PAGE. <3thanx.
4xstars

margarita is bored. [22 Sep 2004|06:42pm]
yea. i'm bored.



and i'm pretty sure my entries aren't working properly =s.


so yea.

<3
4xstars

woot woot. [20 Sep 2004|08:04pm]
ahahaha. i cut my hair.


but it looks the same



agreed?


<3
3xstars

jenni is like. LOVE. [20 Sep 2004|07:11pm]
yea. i was in a really bad mood because my mother wouldn't let me get my hair highlighted =(

but jenni makes meggie happy with her randomness.


lmfao
jenni's random e-mail
Meggie when I look into your eyes you're the only one for me hand in hand at the crossroads of life together and forever we shal
BEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!

ahah <33
[/end of jennis random e-mail]

lmao.


<3margarita.
1xstars

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeow. [19 Sep 2004|12:31am]
yes.



well on friday i went to the mall with alison=). i like alison. she's cool. and i never fucking see her in school. and i brought a bag of potatoes=) and me and alison bought some more matching necklaces because we're cool. (Y).


then today natza came over. and we did nothing. and now natza is going to sleep over and we are still going to do. nothing.

see how fucking cool we are?
xstars

[15 Sep 2004|09:32pm]
i went to school. and it was like. blah.




i feel fucking sick. my tummy hurts. and so do my legs.





yes i lead such an uninteresting life.




immagodienowkaythanxbye.
4xstars

[11 Sep 2004|09:15pm]
9.11Collapse )

<3Margarita
3xstars

Mahhh. [08 Sep 2004|09:14pm]
yes. well today was like 1000000 times better. it was so much fun actually 8-). i made friends :O

yea. so it was like..all cool today (Y).

i'm with sara like all day=)

only i dont see alison like, at all ='(









so long, my children. <3m-a-r-g-a-r-i-t-a//
xstars

copyrighted. [07 Sep 2004|09:25pm]
from NOW on.

the words:

Bizznatch&supertastic©

ARE OWNED BY MEGGIE AND HEATHER.


Bizznatch&supertastic©Bizznatch&supertastic©
Bizznatch&supertastic©Bizznatch&supertastic©
Bizznatch&supertastic©

SEE THE COPYRIGHT SIGN :O
xstars

ooh, lala. [07 Sep 2004|07:43pm]
yea.


well today was the first day of school.

it was like. woah. for some reason i feel like shit. i really don't know why. i don't adapt well to change. i guess..things are weird. today was. fun. sure?!

whatever. here's my shedule for those of you who actually care...

First period: Science.
2nd: French
Lunch. yea yea. i have 1st lunch because i SUCK.
3rd: Math
4th: Gym

yea whatever. its much better than st. pat's though 8-|

yea. because i'm cool queer.

i feel really fucked up right now. i'm going to go die now.kay?

-margarita.
xstars

i need a life. [03 Sep 2004|11:39pm]
wow, i really need a lifeCollapse )
1xstars

we want more than this world has to offer. [03 Sep 2004|10:52pm]
today was like, amazing
----
i had to get up early. to go to natzas. then we left to pick up trin&susan. and so we picked them up and went on our way to star nails.

where i got


ahaha, i know you loove those.
then we eat lunch. ahaha. the whole ketchup packet incident:|
yes then we went to natzas. where we sat around :)
then off to the movies. which was REALLY fun. and funny.

poor matt, we just like. left him.
---
wow, i cannot believe that summer is like over. wow.
high school starts REALLY soon. and i'm like...scared?! i dunno. but i don't think i'm like..ready?!
yea, well SO MANY people have changed. its like. weird.
yea.
high school is going to be different. so much change is taking place. everything around me isn't what is used to be. summer really i dunno..i guess this summer really brought out how people ReALLY were. like, how fake some people could be.
yea. but i'm sick of them. so i guess i can start all over?!
what ever, i guess i don't really have a choice..
--
margarita.<3
1xstars

WOOT WOOT. [02 Sep 2004|09:38pm]
lets like


go eat pudding?!

woot woot, me and natza are on webcam. and she is sitting next to me.

its because we're cool and your just jealous.
















love, margarita.
SHABAM. i'm goone.
xstars

bored. like woah. [02 Sep 2004|05:33pm]
ugh.

i might have to get an x-kilt


shoot me now.

wait dont.
i changed my mind.

haha. someone just called asking for "mary cruz" i told them they had the wrong number.

shabam.Collapse )

woot woot<3
<3margarita.who else?
2xstars

dooo itt. [01 Sep 2004|10:55pm]
join it.
because i said so

th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_th3_retard_inn_
<3margarita
xstars

[31 Aug 2004|04:09am]
haha, i'm so fucking bored=/

i need a lifeCollapse )

<3margarita.
3xstars

alexxxa owns your behind. [30 Aug 2004|10:59pm]
haha, thanks lexa.

you seem to be helping me alot with LJ. <3


<3margarita.
5xstars

you and and my, like one heart beat. [30 Aug 2004|09:39pm]
bam. today was well.good =)
hmm. what did i do tooday... i shall give you a detailed account of my day.
i was picked up at around almost 2 by matt, his mom and jenni. the ride to the mall was quite funny. me and jenni couoldn't stop laughing =/. then when we got there we kinda just wondered around aimlessly.
then we went into the pet store and there were these fighting dogs. and one of them was shitting:|. lmao it was so funny. yea. then we saw alicia and sara. then we continued roaming. lmfao. end then we were found by iris and bela=o
so we shoved matt in the photobooth. lmfao. it was the funniest thing. we liked shoved him in there and jennis like we're going to leave you there...and he's like noooooo. hahaha. and then we just grabbed him and ran. and more aimless walking. till matt went home to see heather. =/. yea. so me and jenni roamed yet again and bought some shoes and some dinner. hmm.. today was good. tomorrow i shall chill with natza.
--
i can't believe summer is almost over.
andrea, we have to have another sleepover

ugh. one day i'm going to murder the distance in between us.

tata <3Margaritaa.
xstars

bam, you know i love you;) [29 Aug 2004|10:33pm]
Insult your friends! (All in good fun) by America_Mamushi
Username
Age
Do you mean these harsh words?
First off..._xemoxkidx_
is a(n)...muppet
that...p0etic_trag3dy_
is a(n)...bastard
and while were on the subject...bl0ndie_
has always and will always be a(n)...homsar
Next time I see...when_we_kiss_
Ill tell them right to their face that theyre a(n)schmuck
and dont even get me started on...4yourlungsonly_
Quiz created with MemeGen!


JENNI matt shall leave his home at the hour of 1:30.
to pick uss up.

<3margarrrrrrrrrrrrrrrita.
2xstars

i want to save you...let me save you. [29 Aug 2004|05:51pm]
woot woot.


alexa fixed my journal. and i didn't even know =0

♥ i loove you lexa ♥

hmm... i didn't really do anything today. because alexa had family over. and my dad isn't into last minute planning so he's like kay, we're going out for lunch and that was that =/

yea. then we went to the mall. i bought a spc card.

i'm going to the mall tomorrow again. with jenni and matt =) i have a reason to get dressed =0!

my eyes fucking sting. this sucks.

<3margarita.
xstars

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]